Sava Eskimo S3+ nabízí dobrý výkon za nízkou cenu
Sponzorované odkazy:
Slovinský výrobce Sava pro letošní zimní sezónu nabízí pneumatiku, se kterou by měl řidič okusit „pozoruhodný výkon“ v zimě, komfort a spolehlivost. Jak lze u značky Sava očekávat, tyto vlastnosti jsou doplněny příjemnou cenou pneumatik.
Přestože se u prodejců pneumatik můžeme setkat s pneumatikou Sava Eskimo S3, lze koupit i o něco lepší kousek, totiž pneumatiku Sava Eskimo S3+. Jak už samotné „plusko“ naznačuje, tato pneumatika má něco navíc oproti své „chudší příbuzné“. I když chudší zde není nejlepší slovo, pneumatiky jsou totiž zhruba stejně drahé. Jak nám ale řekl Tomáš Glabazňa, zajišťující marketing Savy v ČR, rozdíl je pouze ve směsi, design zůstal nezměněn.
Pneumatika Sava Eskimo S3+ je podle výrobce „vysoce výkonná pneumatika určená pro dynamickou a komfortní jízdu v zimních podmínkách“. Tři hluboké podélné drážky ve spolupráci se směrovým dezénem a širokými bočními kanálky dělají prý jízdu na vodě a rozbředlém sněhu bezpečnější, protože snižují nebezpečí aquaplaningu.
Zimní směs je moderní
Pneumatika prý disponuje moderní zimní směsí, která byla speciálně navržená pro skvělý výkon v zimních podmínkách. Polymerová směs prošla optimalizací a nyní by měla mít lepší přilnavost i v zimních podmínkách. Dezén s vysokou hustotou lamel prý dosahuje vynikající přilnavosti i trakce při zimních teplotách. Sava Eskimo S3+ disponuje také pokročilou sloučeninou křemíku a na mokru zlepšuje vlastnosti pryskyřice. Symbol sněhové vločky na bočnici potvrzuje, že Sava měla dobrý důvod k přidání „pluska“ do názvu pneumatiky.
Sledujte indikátory opotřebení!
Nechybí ani indikátory opotřebení, díky kterým řidič snadno pozná, jestli se již nedostal na doporučenou minimální hloubku drážek dezénu pro zimní období (4 milimetry). A pneumatiky prý vydrží dlouho, vděčí za to nejen zmíněné optimalizaci běhounové směsi, ale také tvaru. A při výrobě se myslelo také na životní prostředí – množství PCA olejů, nezbytných pro výrobu pneumatik, bylo omezeno na minimum.
Sava se u pneumatiky Eskimo S3+ může pochlubit úspěchy v nezávislých testech. Pneumatika obstála v testu tsc, Stiftung Watentest, v testu rakouského autoklubu ÜAMTC-TEST i v prestižním testu německého autoklubu ADAC. Tedy výsledky, za které se jistě nestydí ani koncern Goodyear, pod který Sava již několik let patří.
Cena jde pod tisícovku
Pneumatiku lze zakoupit v šířce 155 až 205 cm, výška profilu je od 55 do 80 cm, velikost ráfku 13“ až 16“ a rychlostní index H (210 km/h), Q (160 km/h) nebo T (190 km/h). Zátěžový index je od 73 do 95. V praxi to znamená, že vůz v těchto pneumatikách uveze 365 až 690 kg. A cena? Na serveru Pneumatiky.cz se pohybuje od 996 do 2 436 korun. Přestože cena pod tisícovku platí jen pro rozměry 155/70 R13 75 Q, je to velmi příjemná částka.
Co se týká nabídky, tento server nabízí 16 variant, ve kterých si můžete Savu Eskimo S3+ zakoupit. Pro srovnání – Sava Eskimo S3 se nabízí pouze v 11 specifikacích. A je takřka nemožné najít naprosto stejné rozměry obou pneumatik, proto nelze ani jednoznačně říct, která z pneumatik je levnější.
Zbývá tedy otázka, kdo tyto gumy nejspíše využije. „Pneumatiky jsou určeny spíše pro vozy ekonomické a střední třídy, i když praxe ukazuje, že pneumatika se osvědčila také na rodinných i sportovních vozidlech,“ řekl pneumagu Tomáš Glabazňa.
Kupte si pneumatiky za skvělou cenu na www.pneumatiky.cz!
Článek Sava Eskimo S3+ nabízí dobrý výkon za nízkou cenu byl publikován 9. listopadu 2011 v 11.00 v rubrice Zimní pneu. Autorem článku je Martin Singr. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Sava Perfecta nabízí dobrou kvalitu za slušnou cenu 31.05.2011 10.00
- Sava Adapto slibuje skvělý výkon po celý rok 30.01.2012 00.00
- Sava nabízí kvalitní pneumatiky za dobrou cenu 27.03.2011 00.00
- Sava Intensa UHP: Pneu pro supersporty nemusí být superdrahá 30.08.2012 00.00
- Goodyear - největší výrobce pneumatik na světě 15.06.2011 00.00
Top 10
- Co se starými pneumatikami? Zkuste výkup!
- Goodride SW608 si řidiči chválí. Dá se jim věřit?
- Sailun: Mladý čínský výrobce se snaží
- Hustění pneumatik: Jak na to?
- Autoklub ČR radí: Pneu Nankang nebrat
- Pneumatik Torque vznikají ročně miliony
- Continental má pneumatiku, která využívá staré PET lahve
- Tigar: Srbská šelma v českých pneuservisech
- Stojan na pneumatiky: zbytečnost nebo šikovný pomocník?
- Dębica Frigo 2: Novinka, která při testu v Alpách uspěla
Tagy
testování zimních pneumatik hustění pneumatik Continental pojištění Torque půjčovna automobilů Sailun výkup pneumatik Goodyear Goodride
Doporučujeme
Vybírejte pneumatiky chytře. I levnější pneumatika bez marketingu může být kvalitní a bezpečná. 100% objektivní testy a recenze pneumatik od vás, řidičů.