Vredestein Wintrac Xtreme S: Deignový skvost pro supersporty

Tagy:  Vredestein Wintrac Xtreme S, sportovní, design, UHP, bezpečná

Sponzorované odkazy:

Vredestein Wintrac Xtreme S: Deignový skvost pro supersporty

Letošní novinka od holandského výrobce Vredestein je určená pro ty nejrychlejší vozy, zimní pneu prémiové kvality Vredestein Wintrac Xtreme S se totiž může pyšnit přívlastkem Ultra High Performance.

Design od Giugiara

Značka sice spadá pod indický gigant Apollo a její celý název zní Apollo Vredestein BV, to však nic nemění na oblibě pneumatik tohoto výrobce v celé Evropě, Česko nevyjímaje. O pneumatiku je velký zájem zejména na nových trzích v Itálii a není divu – na jejím designu se totiž mimo jiných podílel ateliér známého návrháře Giugiara. Úspěch již v minulosti zaznamenaly pneumatiky Ultrac Sessanta a Ultrac Vorti, na kterých rovněž spolupracovali Vredestein a Giugiaro. Novou pneumatikou Wintrac xtreme S oslaví obě strany patnáct let prvotřídní spolupráce.

Vredestein Wintrac xtreme S byl jako nástupce modelu Wintrac xtreme vyvíjen tak, aby obstál v drsných podmínkách při nejchladnějším období. Třebaže obvykle je zima v českých zeměpisných šířkách mírnější, určitě nebude chyba zvolit tuto pneumatiku. Skvělá přilnavost a vynikající přesnost dělají z pneumatiky mimořádně bezpečné náčiní pro jízdu na sněhu, ledu, sněhové břečce i na mokré a suchém asfaltu. Zkrátka za všech podmínek, které mohou řidiče na zimních cestách potkat.

Inovace jsou znát

Vylepšení se dočkal i systém uzamykání lamel, který v případě Vredesteinu nese název ISLT (Internal Sipe Locking Technology). Díky této technologii je pneumatika stabilní i v dešti nebo na suchém povrchu a to při rychlostech přesahujících 300 km/h. Při zatáčení se jednoduše působením fyzikálních sil zvýší tuhost lamel a ve vzorku pneu se tvoří pevné dezénové bloky. Řidič tak má ze zatáčení lepší pocit a pneumatika lépe reaguje na řízení. Ve spojení s klíčovými vlastnostmi – skvělým výkonem a přesnými reakcemi na sněhu a sněhové břečce – se jedná o prvotřídní volbu v kategorii zemních pneumatik.

Důmyslný systém lamel

Výkon na silnicích pod sněhem, ledem i v českých městech obvyklé břečce je opravdu působivý. Optimální přilnavost zajišťuje mnoho lamel rozmístěných po celém obvodu vzorku. V centrální oblasti jsou rovné drážky pro maximální trakci a kratší brzdnou dráhu na sněhu a ledu, zatímco cik-cak drážky v ramenní oblasti zajišťují lepší ovladatelnost na kluzkém povrchu.

Běhounu pneumatik dominují dvě extrémně široké obvodové drážky. V kombinaci s šípovitým dezénem v centrální oblasti zajišťují drážky optimální odvod vody z kontaktní stopy. To znamená co nejlepší přilnavost v situacích, kdy je vozovka pokryta vrstvou vody.

Pokud hledáte zimní obutí pro rychlý vůz, Vredestein Wintrac Xtreme S je skvělou volbou. Foto: www.vredestein.comPokud hledáte zimní obutí pro rychlý vůz, Vredestein Wintrac Xtreme S je skvělou volbou. Foto: www.vredestein.com

Pneumatika také sleduje moderní trendy a tak nabízí nižší valivý odpor a s ním související vyšší životnost. Běhounová směs obsahuje novou generaci siliky, která snižuje valivý odpor a tím garantuje více kilometrů s touto pneumatikou. Zároveň to znamená o něco menší spotřebu paliva, aniž by se zhoršila přilnavost. Na bočnici lze kromě údajů o pneumatice nebo označení „M + S“ nalézt také symbol tří sněhových vloček. Pneumatika tak bude po celém světě uznávaná jako zimní.

Článek Vredestein Wintrac Xtreme S: Deignový skvost pro supersporty byl publikován 30. listopadu 2013 v 00.00 v rubrice Zimní pneu. Autorem článku je . Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...