Společnost Lassa inovovala logo a snaží se dobít zahraniční trhy

Tagy:  Lassa, turecký, rallye

Sponzorované odkazy:

Společnost Lassa inovovala logo a snaží se dobít zahraniční trhy

Pneumatiky turecké značky Lassa nejsou v Česku příliš známé. Tato společnost se dlouhá léta zaměřovala zejména na domácí trh, v roce 2008 však po 30 letech představila inovované logo a zahájila snahu o globalizaci značky. Dostala se také do portfolia českých prodejců…

Historie společnosti je delší než 30 let

Historie společnosti Lassa se začala psát v roce 1974 v Turecku. Značka byla založena koncernem Sabanci a v roce 1978 začala vyrábět pneumatiky. Lassa se za uplynulých 30 let dostala na pozici tureckého lídra a navíc stále ekonomicky roste, orientuje se také na evropský trh a má zastoupení již ve více než 50 zemích po celém světě a více než 100 distributorů.

Kvalita pneumatik byla potvrzena

Lassa je hrdá na fakt, že poskytuje výrobky, které jsou schváleny nezávislými zkušebními institucemi a jejichž kvalita byla potvrzena mnoha oceněními (National Quality Award 1993 a evropský certifikát kvality Grand Prize 1996, TÜV SÜD). Jedním z hlavních rysů společnosti Lassa jsou také perfektní služby pro zákazníky.

Závody v rallye přináší rozvoj pneumatik

Lassa prezentuje své výrobky nejen na silnicích, ale i na závodní dráze. Lassa Rally Team se účastní mezinárodních závodů v Evropě od roku 2009. Odborné znalosti získané v motosportu přispívají k rozvoji pneumatik, které jsou pak více odolné a mají vyšší výkon. Tyto zkušenosti nesou úspěchy – značka za uplynulá desetiletí ukázala sílu nejen v hlavních kategoriích, jako jsou osobní a užitková auta, ale také v poměrně malých kategoriích, které technologicky prokazují prestiž značky (např. 4×4).

Pneumatiky Lassa jsou prověřovány v podmínkách rallyePneumatiky Lassa jsou prověřovány v podmínkách rallye

Nové logo má podpořit snahu značky o globalizaci

Lassa v roce 2008 představila po třiceti letech inovované logo, které má podpořit úsilí stát se globální značkou. V Turecku velmi úspěšná značka se nyní pokouší dosáhnout vysokých prodejů i na mezinárodní scéně, zejména se chtějí zaměřit na velké „pneu-trhy“ Itálii a Německo. Nové logo společnosti v červené barvě zobrazující plující vlajku a odráží sílu, dynamiku a mimořádný výkon. Nápis Lassa se skládá z velkých písmen a také odráží sílu značky na trhu.

Článek Společnost Lassa inovovala logo a snaží se dobít zahraniční trhy byl publikován 2. září 2010 v 00.00 v rubrice Výrobci. Autorem článku je . Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...