Společnost Lassa inovovala logo a snaží se dobít zahraniční trhy
Sponzorované odkazy:
![Společnost Lassa inovovala logo a snaží se dobít zahraniční trhy Společnost Lassa inovovala logo a snaží se dobít zahraniční trhy](/assets/clanky/2010-08/clanek01171/title_clanek01171.jpg)
Pneumatiky turecké značky Lassa nejsou v Česku příliš známé. Tato společnost se dlouhá léta zaměřovala zejména na domácí trh, v roce 2008 však po 30 letech představila inovované logo a zahájila snahu o globalizaci značky. Dostala se také do portfolia českých prodejců…
Historie společnosti je delší než 30 let
Historie společnosti Lassa se začala psát v roce 1974 v Turecku. Značka byla založena koncernem Sabanci a v roce 1978 začala vyrábět pneumatiky. Lassa se za uplynulých 30 let dostala na pozici tureckého lídra a navíc stále ekonomicky roste, orientuje se také na evropský trh a má zastoupení již ve více než 50 zemích po celém světě a více než 100 distributorů.
Kvalita pneumatik byla potvrzena
Lassa je hrdá na fakt, že poskytuje výrobky, které jsou schváleny nezávislými zkušebními institucemi a jejichž kvalita byla potvrzena mnoha oceněními (National Quality Award 1993 a evropský certifikát kvality Grand Prize 1996, TÜV SÜD). Jedním z hlavních rysů společnosti Lassa jsou také perfektní služby pro zákazníky.
Závody v rallye přináší rozvoj pneumatik
Lassa prezentuje své výrobky nejen na silnicích, ale i na závodní dráze. Lassa Rally Team se účastní mezinárodních závodů v Evropě od roku 2009. Odborné znalosti získané v motosportu přispívají k rozvoji pneumatik, které jsou pak více odolné a mají vyšší výkon. Tyto zkušenosti nesou úspěchy – značka za uplynulá desetiletí ukázala sílu nejen v hlavních kategoriích, jako jsou osobní a užitková auta, ale také v poměrně malých kategoriích, které technologicky prokazují prestiž značky (např. 4×4).
![Pneumatiky Lassa jsou prověřovány v podmínkách rallye](/assets/clanky/2010-08/clanek01171/upload/photo/LRT.jpg)
Nové logo má podpořit snahu značky o globalizaci
Lassa v roce 2008 představila po třiceti letech inovované logo, které má podpořit úsilí stát se globální značkou. V Turecku velmi úspěšná značka se nyní pokouší dosáhnout vysokých prodejů i na mezinárodní scéně, zejména se chtějí zaměřit na velké „pneu-trhy“ Itálii a Německo. Nové logo společnosti v červené barvě zobrazující plující vlajku a odráží sílu, dynamiku a mimořádný výkon. Nápis Lassa se skládá z velkých písmen a také odráží sílu značky na trhu.
Článek Společnost Lassa inovovala logo a snaží se dobít zahraniční trhy byl publikován 2. září 2010 v 00.00 v rubrice Výrobci. Autorem článku je Martin Singr. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Co se starými pneumatikami? Zkuste výkup!
- Dovolené: Dejte si pozor na zimní pneu
- Continental má pneumatiku, která využívá staré PET lahve
- Zima je tady, sáhnete po celoročních pneu?
- Nokian Outpost AT: Novinka s maximálním záběrem a extrémní odolností
- Hustění pneumatik: Jak na to?
- Sailun: Mladý čínský výrobce se snaží
- Goodride SW608 si řidiči chválí. Dá se jim věřit?
- Autoklub ČR radí: Pneu Nankang nebrat
- Správné pojištění pokryje odškodnění při nehodě vám i vašim spolujezdcům
Tagy
testování zimních pneumatik hustění pneumatik Continental pojištění Torque půjčovna automobilů Sailun výkup pneumatik Goodyear Goodride
Doporučujeme
Vybírejte pneumatiky chytře. I levnější pneumatika bez marketingu může být kvalitní a bezpečná. 100% objektivní testy a recenze pneumatik od vás, řidičů.